Packa lätt och smart för 5 dagar!

Idag tänkte jag visa hur man kan resa iväg några dagar på kombinerat jobb och minisemester med enbart 5 klädesplagg, 2 par skor, 2 st. handväskor samt minimalt med assessorer.Väskan är packad och klar och jag är på väg …
Under resan vill man ha sköna och bekväma skor och kläder. Därför har jag valt en väldigt skön topp från Steilmann i offwhite med en diskret detalj fram. Denna har jag kombinerat med ett par blåjeans från Gardeur i modellen Zuri, en beige trenchcoat från Petroff med svarta passpoaler, en svart handväska och ett par silverfärgade sneakers.

När jag är framme och sitter på mötet med min kund har jag tagit på mig en söt, kort multifärgad Chanel-inspirerad kavaj från Gardeur. Den här kavajen kan man kombinera med allt från färgglada jeans till kjol och klänning.

Mötet är slut, jag är tillbaka på hotellet. Jag har bytt om och tar en sista titt i spegeln så att allt sitter som det ska. Toppen är av, kavajen knäppt hela vägen och jag har istället tagit på en finbyxa från Gardeur i marinblått. Jag har också bytt till svart/vita läderskor, tagit på mig mitt stora blommiga halsband greppat min limegröna aftonväska och jag är redo för kvällens middag.

Dagen därpå har jag en marinblå, kortärmad topp med små rosa paljetter runt halsringningen från vår nya leverantör French Connention och har behållit samma byxa, skor och handväska som ovan.

Sista kvällen utgår jag från samma outfit som ovan, fast har adderat den fina, korta kavajen och den beiga trenchcoaten

Så här enkelt och smidigt kan ni packa för en minisemester med tillräckligt många och varierade outfits.

Kram

Noni :0)

Kommentera

